Kuba Ogiński jest liderem marketingu z 17-letnim międzynarodowym doświadczeniem. W swojej karierze zarządzał wieloma dużymi markami, takimi jak Wedel, Ptasie Mleczko, BLACK Energy Drink, Bahlsen, Frugo, HIT, czy też 4MOVE. Jego ścieżka zawodowa to zbiór doświadczeń w rozmaitych branżach, gdzie konsekwentnie wdrażał innowacyjne narzędzia marketingowe. Od wielu lat szczególną uwagę poświęca digital marketingowi, w tym automatyzacji marketingu, a ostatnio także wykorzystaniu sztucznej inteligencji w celu ciągłego redefiniowania propozycji wartości i stymulowania wzrostu. Jest założycielem Oginski Consulting, agencji konsultingowej specjalizującej się w orientowanym na wyniki marketingu marki, Kuba posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi na wielu rynkach, w tym w Polsce, USA, Rumunii, RPA i na Filipinach. Znany jest również z założenia kilku startupów, zarówno w sektorze marketingowym, jak i opieki zdrowotnej.
Archiwa
No archives to show.Kategorie
- No categories